Tajusin juuri miten hankala ja kamala ihminen minä olen. En tajua miten ystäväni kestävät minua, minä en ainakaan haluaisi itseäni ystäväkseni. En minäkään aina ole niin kamala, mutta välillä vaan tuntuu, ettei jaksa edes yrittää olla mukava kenellekään. Olen kuitenkin tyytyväinen, että minulla on ystäviä, jotka ymmärtävät ja jaksavat minua edes suurinpiirtein.
Nyt lupaan itselleni, että kohtelen heitä jatkossa paremmin ja olen parempi ystävä.

Ulkonakin on niin masentava ilma, harmaata, märkää, pimeää ja likaisen näköistä.
En sinänsä pidä talvesta, mutta lumi toisi edes vähän valoa.
Jokainen ihminen tuntuu luokittelevan itsensä johonkin vuodenaikaan. "Olen kesä-,syksy-,talvi- tai kevätihminen". Olen aina ajatellut olevani kesäihminen, kuten varmasti niin monet muutkin, mutta enää en ole niin varma. Pidän kesälläkin oikeastaan vain farkkuja, sillä tunnen niissä oloni paljon paremmaksi kuin jonkinlaisissa muissa housuissa. Pidän kyllä hameista, mutta en vain jotenkin osaa käyttää niitä kovin usein. Pidän kesän lämmöstä, lomasta ja tuoreista marjoista, vihanneksista ja hedelmistä. Mutta jotenkin en vain tunne enää olevani kesäihminen. Kesällä näen sitäpaitsi ystäviänikin paljon vähemmän, sillä en jotenkin vain jaksa aina sopia tapaamisia. Koulussa on niin helppoa puhua ja viettää aikaa yhdessä vapaa-ajallakin, mutta kesällä se vain jotenkin jää vähemmälle. Olenko sitten talvi-ihminen? En, vihaan kylmyyttä ja vedeksi sulanutta lunta kasvoilla. Kevätihminen? Kevät on rasittavaa aikaa, ei ole enää kylmä, mutta ei lämminkään. Ei ikinä oikein tiedä miten pukeutuisi, aamuisin saattaa olla hyvin kylmä, mutta iltapäivällä paljon lämpimämpi. Entä edes syysihminen? Vihaan kaikkein eniten sysytelvea, jolloin sataa vettä, on pimeää ja harmaata. Se masentaa minua todella. Kesän ja syksyn välinen aika voisi olla lempiaikani, mutta koulujen alkamisessa ja kesän loppumisen haikeudessa ei ole mitään iloista. Syksyllä pukeutumisongelmat ovat samanlaisia kuin keväällä, aamulla ei pärjää ilman takkia, mutta iltapäivällä voisi olla pelkällä topilla.
En kai sitten vain sovi mihinkään vuodenaikaan.
Voin ainakin aina valittaa jostakin, eikä ikinä tarvitse olla tyytyväinen.

Tilaamani levyt tulivat vihdoinkin, mutta nyt tekee taas mieli tilata lisää.
Tilaamani levyt:
Rise Against - Unraveling
Death Cab For Cutie - The Photo Album
Death Cab For Cutie - Something About Airplanes 
Death Cab For Cutie - Plans
Matchbook Romance - West For Wishing
Anti-flag - Die For The Goverment, joka saapuu myöhemmin


"Love of mine some day you will die
But I'll be close behind
I'll follow you into the dark

No blinding light or tunnels to gates of white
Just our hands clasped so tight
Waiting for the hint of a spark
If Heaven and Hell decide
That they both are satisfied
Illuminate the NOs on their vacancy signs

If there's no one beside you
When your soul embarks
Then I'll follow you into the dark"